مامات کی بود؟؟خوب بود برات؟؟
سلام برامن چند تایی مونده اما خیلی خیلی درد دارم دردم بیشتر شده دکتر رفتم دارو داد بازم خوب نشده نمیدونم چیکار کنم
۲۰ تت۲۵ روز
داخلیا خبر ندارم
برا من تا 20 روزگی نیافتاد. دیگه دکتر خودش برداشت
بیرونیا تا ۱۰ روز افتاد تقریبا داخلیارو نمیبینم نمیدونم😂
همین چند روز پیش یه نخ افتاد حالا بقیشو نمیدونم
۱۵روزگی مال من همشون افتاد
۲۰ روزگی
بخیه تا ۱۵ روزگی میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.