۷ پاسخ

سر پسرم تا ی هفته
دخترم دوسه روز اول

من از هم‌ بیمارستان بلند شدم و خیلی راحت کارمو‌ انجام میدادم فقط نشستن سخته چون بخیه داشتم ک اونمم دراز میکشیدم

من روز دوم بلند شدم بخیه هام باز شد و عفونت کرد داغون شدم تا بعد ی ماهگی درگیر جای زخمام‌ بودم حتی هنوزم خیلی عالی نیستم قشنگ استراحت کن تا ۱۰ روز یا یکم بیشتر

از اول بلند شدم خونه اومدم کارامو کردم 😶‍🌫️

به نام خدا ثانیه اول پاشدم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

تا 10روز

۴ ۵روز اول بعدش سرپا شدم

سوال های مرتبط