سر پسرم تا ی هفته
دخترم دوسه روز اول
من از هم بیمارستان بلند شدم و خیلی راحت کارمو انجام میدادم فقط نشستن سخته چون بخیه داشتم ک اونمم دراز میکشیدم
من روز دوم بلند شدم بخیه هام باز شد و عفونت کرد داغون شدم تا بعد ی ماهگی درگیر جای زخمام بودم حتی هنوزم خیلی عالی نیستم قشنگ استراحت کن تا ۱۰ روز یا یکم بیشتر
از اول بلند شدم خونه اومدم کارامو کردم 😶🌫️
به نام خدا ثانیه اول پاشدم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
تا 10روز
۴ ۵روز اول بعدش سرپا شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.