۴۰فک کنم
من با اینکه پسرم ظریف مریفه و ۳۵ میخوره
ولی ۴۰ میگیرم براش چون آزاد تره راحت تره
ولی لباس زمستونیاش و همون ۳۵ خریدم
۳۵برا دختر من کوچیکه
40آزاد هست وبچه راحته توش
من۳۵میگیرم
من برا دخترم ۴۰میخرم
بستگی به تپلی ولاغری داره بچه من 40واسش کوچیکه الان
۴۰ میپوشم
با متر یکی از لباساش که اندازه شه اندازه کن
۴۰
35 گرفتم کوچیک شد زود
40
بستگی ب قواره لباسم داره اندامی باشه40
لش طور باشه35
۳۵ من دخترم از دوسال ۴۰ مبخورع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.