برای یکسالگی پسر سایز ۳۵ خوبه یا ۴۰؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

۴۰فک کنم

من با اینکه پسرم ظریف مریفه و ۳۵ میخوره
ولی ۴۰ میگیرم براش چون آزاد تره راحت تره
ولی لباس زمستونیاش و همون ۳۵ خریدم

۳۵برا دختر من کوچیکه

40آزاد هست وبچه راحته توش

من۳۵میگیرم

من برا دخترم ۴۰میخرم

بستگی به تپلی ولاغری داره بچه من 40واسش کوچیکه الان

۴۰ میپوشم

با متر یکی از لباساش که اندازه شه اندازه کن

۴۰
35 گرفتم کوچیک شد زود

40
بستگی ب قواره لباسم داره اندامی باشه40
لش طور باشه35

۳۵ من دخترم از دوسال ۴۰ مبخورع

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 ۲ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۳ ماهگی