عزیزان هی گرم بشه بدنت گرمی میاد بچه پسره یا دختر

۱۰ پاسخ

ربطی نداره بدن با بدن فرق میکنه من همیشه گرممه بچم دختره

منم همیشه گرمم بود و هست ولی دختره

گرمی بدن بخاطر نفس تو نفس شدن بدنته عزیزم زبطی ب جنسیت نداره

من کلا از وقتی باردار شدم از سر و روم عرررق میریخت . خودم شوکه بودم همش میگفتم نکنه مشکلی دارم یوقت. باردار بودم 😅 خودمم کلا گرمایی هستم . نی نیمم دختره

من اوایل لرز داشتم و پاهام یخ میکرد البته زمستون بود الانم که خب گرمه و گر میگیرم ! ولی بنظرم من قبل بارداریم اینجوری بودم

من که از روز اولی ک باردار شدم اوایل زمستون بود داشتم خفه میشدم عه گرما تا همین الان ک زیر کولر میخوابم ...پسره دیگه نمیدونم ربط داره یا ن

من سردم و پسره

من سر هر دو پسرم پاهام همش یخ بود و همیشه سردم بود ولی بدن هر کسی یه طوره

من قبل بارداری دستو پام همش یخ بود از وقتی حامله شدم همش گرممه کف پاهام میسوخت بچمم پسره... شنیدم چون وحود پسر گرمه معمولا مادرا هم گرم میشه

من همش گرمم بود و هس
پسره

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان غزل مامان غزل ۲ ماهگی
مامان ♥️👼 مامان ♥️👼 هفته نوزدهم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری