۳ پاسخ

دختر من رفلاكس داره از سه ماهگيش فقط تو خواب شير ميخوره

پسرمن اعتصاب شیر کرده بود اینجور شده بود

رفلاکس دارع؟

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی