۷ پاسخ

برام عجیبه ک بعضیا از خانم میگن یعنی چی وقت نمیکنی؟؟
خب ساده است وقت نمیکنه ممکنه مهمون داشته باشه ممکنه حال نداشته باشه ممکنه ...!
ترخدا با هم مهربون باشید حس گناه ندید
دکتر بهم گفت غذای اصلی بچه زیر یکسال شیر هست غذای ک میدیم کمکی هست و داریم دستگاه گوارشش رو آماده میکنیم
بعد از یکسال برعکس میشه شیر کمکی میشه و غذا میشه منبع تغذیه اصلی
اگر ب هر دلیلی نتونستی سرلاک بده اصلا هم بفکر این حرفایی ک در رابطه با سرلاک میزنن نباش

عزیزم دخترت چند کیلو هست
والا دختر من ۶ ماه و ۱۹ روزشه ولی زیاد میل به غذا و شیر نداره😭 و ۷۱۰۰ هست وزنش

یعنی چی وقت نکنیم نهایت یه سیب زمینی یا تخم مرغ ابپز کن

خودت یه روز نهار نخوری چی میشه

سرلاک بخر برای وقتایی که وقت نمیکنی
دکتر من گفت کی گفته بده
گفتم میگن مواد نگهدارنده داره
گفت خوب شیرخشک داره
این چرندیات و حرفهای خاله زنگی بریزد دور وقتایی که وقت نیست سرلاک بهش بده
خیلی مغذی هست و همه ویتامین ها داره
من وقتایی که وقت نمیکنم بهش میدم
امروز خودم حریره درست کردم
شب برای سیب زمینی بخار پز مردم ولی اگر وقت نمی‌کردم سرلاک میدادم
قرار نیست خودمون بکشیم که
می‌خوابیم بچداری کنیم

دقیقا گشنه میشن.

عزیزم وقت نکردن واسه بچه معنی نداره
همونطور که خودمون میخوریم باید بخوره

اره گشنه میشن

سوال های مرتبط