۶ پاسخ

من بچم یه ذره لاغر از نظر من
از شنبه دارم یه وعده فرنی میدم به نظرتون اشتباه میکنم ؟
واکسن چهارماهگی ۶ کیلو بود چون وزن اولیش کم بود

بعد یک‌تا دو هفته من اول دو روز در میون دادم ۴ ماهه بود کم کم بیشترش کردم یه ماه که شد بعدش روزی یه وعده دو هفته بعدش دو وعده دیگه یادم نیست کی شد سه وعده 😂

بعد یه هفته

دکتر گفت از ماه هفتم سه وعده بده

والا اینجا همه دارن دو سه وعده میدن ولی دکتر بمن گف تا ۷ ماهگی ی وعده

۲وعده میدم

سوال های مرتبط

مامان 💮آیه💮 مامان 💮آیه💮 ۹ ماهگی
مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی