۷ پاسخ

وزنش ک خوبه عزیزم🥰مثبت و منفی هم مقدار درصد خطا رو داره میگه

بسلامتی عزیزم عالیه ماشالله بهش😍

اصولا دکترا میگن کمترو در نظر بگیرید بازم ببین دکتر خودت چی میگه

من امروز رفتم ۳۶ کامل بود ۳۱۰۰

آره عزیزم خوبه
منم 37 و 5 روز زایمان کردم 3700 بود

خیلی عالیه عزیزم ماشالله بهش🥰💗

نه وزنش عالیه چی میخوری ماشاالله خیلی خوبه🥲💞

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۹ ماهگی