یعنی یا ۱۵ گرم کمتره یا ۱۵ گرم بیشتر
فک کنم خوب باشه
من ۳۲ هفته ۲ و خورده ای بود
۳۷ هفته حدودا ۳۱۰۰ بود
یعنی دستگاه احتمال ۱۵ درصد خطا تو اندازه گیری وزن هست
یا کمتر باشه یا بیشتر
به نظرتون بر اساس هفته من الان 15 درصد وزنش کمه یا زیاده؟
بر اساس ان تی 35 بودم ک رفتم
سلام عزیزم
فک کنم میشه ۱۵درصد زیاد یا ۱۵درصدکم هست وزتش
یعنی وزنش یا ۱۵ درصد از وزن اعلامی بیشتره یا ۱۵ درصد کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.