مامانای گل کسی برای بچه اش پوشک مرسی استفاده کرده

۴ پاسخ

من استفاده کردم خیلی زود نم پس میده ، خیلی گنجایشش کمه ، اگر من یادم می‌رفت و سه ساعت یکبار عوض نمی‌کردم پس میداد ، حیف پوله واقعا ، اصلا نگیر

من خیلی وقته استفاده میکنم راضی ام ازش اویزون نمیشه مثل مولفیکسه
ند روزه مای بیبی میبندم همچین اویزون میشه به یه کی دو بار جیش

داغونه
ینی با ی نم پس میزنه

قبلا خواهر من استفاده میکرد

سوال های مرتبط