من استفاده کردم خیلی زود نم پس میده ، خیلی گنجایشش کمه ، اگر من یادم میرفت و سه ساعت یکبار عوض نمیکردم پس میداد ، حیف پوله واقعا ، اصلا نگیر
من خیلی وقته استفاده میکنم راضی ام ازش اویزون نمیشه مثل مولفیکسه
ند روزه مای بیبی میبندم همچین اویزون میشه به یه کی دو بار جیش
داغونه
ینی با ی نم پس میزنه
قبلا خواهر من استفاده میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.