۲ پاسخ

کیک یخچالی من ک ۲۵نفر مهمون‌شیک‌وپیک داشتم واسه همین اینطوری درست کردم....
ولی طعمش بی‌نظییییر شده بود ک هرکی دو سه تا خوردن🥹🤤🤤

تصویر

من درست میکنم خیلی طرفدار داره... یه بسته پودر کرم کارامل دوتا بسته خامه صبحانه .پودر میریزیم رو خامه(اون شیره داخل کارامل رو نریز بزارش کنار ) خوب هم میزنی یک دست بشه..بعد پتی بور میندازی تو شیر برمیداری میچینی بین لایه ها موز دایره خورد شده نازک و پودر گردو هم سه چهار لایه بریزی خوشمزه میشه و لایه رویی دیگه باید زخیم تر باشه

سوال های مرتبط