۳ پاسخ

سیب زمینی رو با رنده نازک برش بزن بریز تو آب یخ یکم بمونه بعد آبکش کن دیگه روش آب گرم نریز ابشو لای دستمال کامل بگیر روغن داع کن بریز توش قشنگ سرخ بشن بعد بزار صافی کامل روعنش بره نمک بزن تمام

ورق نازک سیب داخل ابجوش چنددقیقه بجوشن بعدداخل اب یخ بعد خشک کن بعد داخل روغن داغ و شناور بعدم نمک یا هرچی دیگ بهش بزن مثل اویشن پودرسیر فلفل

بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان سامیار و شاهان مامان سامیار و شاهان ۲ سالگی