۳ پاسخ

برو بتا بده احتمالا خارج رحمی

من بعد خوردنش یک هفته یا بیشتر لکه داشتم بعد پریود شدم

منم اینجوریم یک شب فراموش کردم فرداش بیدار شدم خوردم افتادم لکه بینی الان چهار روزه لکه بینی دارم

سوال های مرتبط