دخترم با پسرم تفاوت سنیشون یک سال هس باز پسرم با دختر تو دلیم یک سال و نه ماه 😍🫣🫣🫣😅
منو داداشمم یک سال و پنج ماه تفاوت سنیمون من بزرگ ترم 😅❤️
دختر چند ماهه بوده بچه اولت باردار شدی سختت نبود؟
من بین بچه هام ۱۸ ماه فاصله بود.اولش که زاییدم خیلی سخت بود.پسدم کولیک داشت دائم گریه میکرد و دختر یک سال و نیمه م هم از گریه هاش بی خواب بود.واقعا دوره ایه که باید کمک داشته باشی.تا ۳،۴ سال اول مراقبت زیاد میطلبه،چون هم سن هستن و کلییی خرابکاری دارن.اما الان ۱۱ و ۹ ونیم ساله هستن ،خیلی خوبن با هم ،حالا هم که سومی توی راهه دیگه😅
منم الان دخترم یکسالش تا این بچم به دنیا بیاد اختلافشون یکسال و۹ ماه میشه فکر کنم خیلی سخت بشه
دخترم و پسرم اختلاف شون یکسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.