۵ پاسخ

عزیزم شما تاساپی و روغن حیوانی از کدوم عطاری گرفتی چون منم میخام بخرم نمیدونم کجا خوب داره ؟؟

تا ۲ سال و نیم . دخترم حساسیت پروتیین گاوی داره لبنیات نمیخوره مجبورم همین شیرخشک رو ادامه بدم. ولی از ۱۷ ماهگی توی لیوان میدم

من تا دوسال سه ماه میدم

من تا دو سالگیش میدم

من که شهریور میشه ۲۱ماه میگیرم

سوال های مرتبط