خانمت 33 هفته و 5 روز وزن نی نی 2300 کم نیست؟؟ 🥲🥲

۸ پاسخ

نه عالیه

ن خوبه من ۳۵هفته ۲۵۰۰بود صدک ۵۰ توام تقریبا همین میشه

خیلی خوبه ک دنیا بیاد درشته، من 32 هفته و 2 روز وزن نی نی 2100 بود صدکش 64 بود

نه خوبه

عالیه بابا پسر من ۲۲۰۰ بدنیا اومد خودمو کشتم وزن نگرفت

خیییلی خوبه

35 هفته نی نی من 2280 بود

نه بابا خیلیم خوبه من ۳۵هفته رفتم ۲۳۵۰بود

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته سی‌وهشتم بارداری