نه عالیه
ن خوبه من ۳۵هفته ۲۵۰۰بود صدک ۵۰ توام تقریبا همین میشه
خیلی خوبه ک دنیا بیاد درشته، من 32 هفته و 2 روز وزن نی نی 2100 بود صدکش 64 بود
نه خوبه
عالیه بابا پسر من ۲۲۰۰ بدنیا اومد خودمو کشتم وزن نگرفت
خیییلی خوبه
35 هفته نی نی من 2280 بود
نه بابا خیلیم خوبه من ۳۵هفته رفتم ۲۳۵۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.