هیچ خوردنی نه اثر مضر داره نه مفید. من بخاطر تخصصم رفتم برای ای وی اف خودم کلی مقاله معتبر دانشگاه های خارجی خواندم. هیچی اثر مثبت و منفی نداره. فقط تو ایران هی گرمی نخورید سردی نخورید راه می اندازند. تنها چیزهای مفید خواب منظم و ورزش است.
یه ماه قبل از انتقال ارد گندم توی هر چیزی هست رو خذف کن تا موقعه انتقال و بعد از انتقال شیر سویا لوبیا نشاسته داخل اب زیاد مصرف کن
برو طب سوزنی خیلی تاثیر داره
عزیزم دکترت کیه؟
فقط ورزش کن همین استرس نداشته باش انشاءالله که میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.