پسر منم موقع تولد ۵۴ سانت بود از مغز و لبنیات و غلات و همه چی هم بهش میدم یعنی ماشا.... خوراکش خوبه ولی الان ۸۶ سانته وزنش هم نزدیک ۱۲ هر کاری میکنم فایده نداره
دختر منم قشنگ همنقدر خیلی عذاب میبرم
پسرمنم وزنش ۱۰۸۰۰هست هرکی میبینه میگه ریزه است
پسر منم همینه با اینکه هر جی بهتره از خورد خوراک براش درست میکنم و حسابی بهش میرسم
ولی بجه های خواهرمم همین جور بودن یهو بزرگ شدن با خواهرم جاری هستیم ژنتیک بچه هامون شبیه همه
شربت کلسیم استئوکر و شربت اشتها کیدزی اپتایت بده بهش کلسیم بعد صبحانه ۵ سیسی شربت اشتها هم روزی دو بار ۵ سیسی نیم ساعت قبل غذا بده بهش خیلی تاثیر داره
دختر منم همینه ۱۰ کیلو
پسر منم وزنش ۱۰/۷۰۰ نمیفهمم چکار کنم
ساعت خوابش چجوریاس
واقعا قد و وزنش خیلی کمه ... چیا بهش میدی؟
توسنی ک پسر شما داره پس من دقیقا همین قد و وزن بود استپ استپ
اینقد ناراحت بودم اینقد غصه خوردم و میخورم و این دکتر ب اون دکتر
اخرشم از دکتر خاکیان انلاین ویزیت گزفتم تا این استپ شکسته شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.