۷ پاسخ

نه بهانه الکی نمیگیره مگر خوابش بیاد وگرنه اوکی باشه اصلا نه گریه می‌کنه نه نق میزنه

پسر منم اینجوریه البته وقتی کسی رو میبینه دیگه به حرفم گوش نمیده گریه میکنه

پسر من دیوونه م کرده با لجبازیاش مثلا یه چیزی میخواد ولی خودشم نمیدونه چی میبرمش دستشویی برمیگرده شلوارشو نمیپوشه میریم بیرون دستشو بهم نمیده و….

وااای اره منم کلافه شدم از شدت این لجبازی خسته ترینم

دختر من یاد ندارم با خنده بیدار بشه همش با جیغ گریه

دختر منم همینه.از صبح با گریه و لجبازی و جیغ شروع میکنه تا شب که اخرشم با دعوا میخوابه.روانیم کرده

اسیر شدم یعنی اسیرررر

سوال های مرتبط