بله خیلیم خوبه بقول دکتر هرکی گفت موز بده بگو بد تویی🤣
دلم میخاد اولین نفری ک این حرف رو زد پیدا کنم دهنش پاره کنممممم
بله میدم از ۶ ماهگی خیلی دوست داره
اتفاقا خیلی مقوی خوشمزه واسه بچه ها
اره بهداشت بهم گفت بده بخوره
من از ۵ماهکی میدم دوست داشت الان روزی یکی کامل میخوره
من از ۶ ماهگی میدم
والا بچه من جز موز هیچ میوه ای نمیخوره هر روز کلی بش میدم
از ۶ ماهگی دارم میدم به دخترم
خیلیم خاصیت داره،نمیدونم اولین بار کی این حرفو زد که موز ندید دیر زبون باز میکنه🤨
اره یک ماهی میشه شروع کردم
بله موز خیلی خوبه کی میگه بده تروخدا به حرف بیخود توجه نکنید
من از ۶ ماهگی دادم
من ک از ۴ ماهگی میدم
بله میدم
اره از ۶ ماهگی میدم فک کنم هر روز میخوره
میدم اگه بخورهه
بله بله میدم
کی گفته نباید بدی گلم؟
خیلی هم خوبه
بله میدم از۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.