نمیدونم دختر من خیلی دوس داره
آره از ۶ماهگی بهش میدم خیلیم دوس داره روزی ۱دانه میخوره
اره روزی یدونه میخوره یا نصف موز صبحانه براش فرنی درست میکنم یا عصرونه میریزم تو میوه خوریش میدم بخوره دکترش گفت موز حتما بخوره عسل. خوب نیس تا ۲سالگی بخوره
اون که خرافاته ولی دخترم عاشقشه حیف میدم یبوستش میکنه
من از ۵ماهگی میدم تازگیا روزی ی دونه کامل میخوره تو اتمیل هم میدم میخوره دیر زبون باز کردنم همش خرافاته چرت🤌
چرته بابا من میدم
نمیدم پسرم یبوسته بدترش میکنه
نه بابا چرته من که از ۷ ماهگی بهش دادم
من از ۶ماهگی بهش موز میدم
خیلی هم دوست دارع
حرف هم میزنه ماشاالله
نه بابا چرت و پرته من از ۶ ماهگی موز میدم ب پسرم ماشالله بیشتر از اوناییم ک میگن موز ندید و... حرف میزنه
اینا همش حرفه چه ربطی داره
حیف دختر من موز دوس نداره اصلا هر کاری میکنم نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.