شما به بچه هاتون میدین یا نه؟؟دادن موز بدع؟؟

۱۱ پاسخ

آره من از5ماهگی میدم دختربزرگمم از5ماهگی بهش دادم ماشاالله زودترازبچه های دیگه حرف زد الانم3سالو نیمشه بده بابا اینا همش خرافاته

ببین کاملا خرافاته نه زبون باز نمی‌کنه پسر من از ۶ ماه میخوره الانم چندتا کلمه میگه
دالی و ماما و دایی و بابا رو میگه

اره پسرم دوست داره

میوه موردعلاقه بچه من اتفاقاموزه🙄

من دادم شکمش سفت شد
دیگه نمیدم
خیلی خاصیت داره

نه خیلیم خوبه

میدم خیلی هم عالی و مفیده

از ۶ماهگی میدم خیلیم عالیه منبع پتاسیم
چرته این شایعه ها

میگن بدی بچه دیر زبون باز میکنه دیر میفته ب حرف زدن

من از شش ماهگی میدم

ارع بابا من از شش ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی