از ۶ماهگی
دکتر میگه از ۱۱ ماهگی مجازه
بخاطر همون یبوست میترسم بدم دوست داره ولی هروقت میدم یک سوم ی موز کوچیک میدم
من از ۴ماهگیمیدم یدونه رو کامل میخوره بعضی وقتا هم دوتا میخوره ولی اینم بگم ها خیلی وقتا هم یبوست میشه ب سختی دستشویی میکنه
تا الان به کوچولوت موز ندادی ؟! از همون ۶ ماه مجازه
از شش ماهگی
فرنی که درست میکنم چند تا حلقه موز رو پوره میکنم و بهش اضافه میکنم
توی ماست میزنم با پودر گردو یا پسته
توی پنکیک
فرنچ تست
من الان دو ماهی میشه میدم
له میکنم میدم بهش
یکماهی هست میدم
با پشت چنگال له میکنمبا قاشق میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.