کسی برا انومالی پیش دکتر سلطانی رفته؟
قیمتش چقدر شده؟

۸ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من هفته بعد میخوام برم پیشش میتم میگم چقد گرفت
واسه انتیم ۲۶۰۰ گرفت

۲۳فروردین رفتم پیش برجی با داپلر طول سرویکس شد ۶.۷۰۰

انتی منم داپلر بود و طول سرویکس واژینال 3تومن شد

برای منم با دا‌لر باز این سری
ان تی هم با داپلر بود ۵۴۰۰شد

شاید داپلر بوده براشون

والا من دوم همین ماه رفتم ۳۳۰۰ شد🤷‍♀️

بله من رفتم ۱۶ فروردین ۶۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری