سونو انومالی نوبت برا ۲۷م گرفتم
۱۷۰۰
من هفته پیش ۳۱۷۰
۲و۸۰۰ شد
چرا همه رویه تومن دوتومنن من هفته دیگه نوبت دارم گفت چهاروپونصد هفتصد بیعانه دادم تا بهم نوبت داد مگه نباید همه جا یک قیمت باشه 😶
من ازاد دادم ۱.۸۰۰ بعد طول سرویکس هم سونو واژینال کرد اونو جدا ۱.۱۰۰ گرفت
من همین امروز رفتم ۱۵۰۰
من امروز رفتم با بیمه تامین اجتماعی ۲۵۰۰ ( بابل دکتر تقوی پور)
۱۶۰۰ بود
من اخر هفته قراره برم
گفت ۱۴۰۰
۱۵۰۰ اینا میشه
۱و ۳۸۰شد برا من
6 تومن😁جای خیلی خوب بود اکو قلبم کردن تو پاچم
من تقریبا ۲هفته پیش رفتم آزاد شد ۱/۵۵۰
من ازاد دادم ۲۵۰۰
۱ تومن
فک کنم یک تمن بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.