کسی تازگیا سنو انومالی رفته قیمتش چقدر بوده؟

۱۵ پاسخ

سونو انومالی نوبت برا ۲۷م گرفتم
۱۷۰۰

من هفته پیش ۳۱۷۰

۲و۸۰۰ شد

چرا همه رویه تومن دوتومنن من هفته دیگه نوبت دارم گفت چهاروپونصد هفتصد بیعانه دادم تا بهم نوبت داد مگه نباید همه جا یک قیمت باشه 😶

من ازاد دادم ۱.۸۰۰ بعد طول سرویکس هم سونو واژینال کرد اونو جدا ۱.۱۰۰ گرفت

من همین امروز رفتم ۱۵۰۰

من امروز رفتم با بیمه تامین اجتماعی ۲۵۰۰ ( بابل دکتر تقوی پور)

۱۶۰۰ بود

من اخر هفته قراره برم
گفت ۱۴۰۰
۱۵۰۰ اینا میشه

۱و ۳۸۰شد برا من

6 تومن😁جای خیلی خوب بود اکو قلبم کردن تو پاچم

من تقریبا ۲هفته پیش رفتم آزاد شد ۱/۵۵۰

من ازاد دادم ۲۵۰۰

۱ تومن

فک کنم یک تمن بود

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🩷💙 مامان معجزه خدا🥹🩷💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری