خانوما کسی تازگیا سنو آنومالی انجام داده ؟هزینش چقدر شد؟

۷ پاسخ

من رفتم ۱۸۰۰

من دیروز دادم 7ملیون با سنو داخلی هم 1800جدا

من پنجم همین ماه انجام دادم شد 2600

من فردا نوبت دارم گفته هزینش ۵۳۰۰

۶میلیون هزینشه

یا خدا 🙂

من ۲۲ فروردین انجام دادم ۴۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری