۱۲ پاسخ

1و800

سونو دکتر مجتبی ابراهیمی توی شهداا،خیلی هم عااالیه همه چیو جز به جز و باحوصله و دقت توضیح میدن،خیلی هم خوش اخلاق ،من همه ی سونوهامو تا الان اونجا دادم،میدون شهدا،برای انومالی هم با داپلر شد۲۷۰۰،ازاد هم هست

مال من با داپلر شو ۲۷۰۰

۳۲۰۰ بدون بیمه آزاد

بستگی‌داره که دکتر چی بنویسه برای من با داپلر رنگی شریانهای رحمی ۳تومن شد ولی گفت اگه انومالی خالی باشه ۱۲۰۰میشد

۹۰۰

۲۲۰۰انومالی

وای چقدر گرون یعنی هیچکس بیمه تکمیلی نداره؟ یا با بیمه انقد شده

۲۷۰۰

۱و۸٠٠

۱۹۰۰.

۳۴۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل جون مامان ابوالفضل جون ۸ ماهگی
مامان مامان ایدا 🫀🫂 مامان مامان ایدا 🫀🫂 هفته سی‌وششم بارداری