۱۲ پاسخ

من ۳۶۰۰دادم البته واژینال و داپلر هم داشتم

من ۱۳۰۰دادم

یه میلیون و دویست

۱و۳۰۰

باواژینا2340

۱۵۰۰

سونو پیشرفته 3500
سونو معمولی 2500

من رفتم ۱۳۰۰

به من گفت ۱۱۰۰

2500

سونو با واژینال ۱۵۰۰

با سونو واژینال ۳۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری