سونو آنومالی
سونو داپلر
سونو طول سرویکس
باهم 5500
من فروردین انجام دادم ۳۹۰۰
چهارشنبه انجام دادم ۶ تومن شد
۵۵۰۰ شد
من کیمیا رفتم آزاد حساب می کنه کلا ۶ تومن
برای سونو آنومالی رفتم پیش دکتر قاسمیان ۱۸۰۰ گرفت ولی هر کجا تماس گرفتم از ۵۷۰۰ تا ۶ تومن بود
۱۰ روز پیش آنومالی انجام دادم ۳ تومن
من هفته کذشته انجام دادم بدون بیمه شد ۳.۵۰۰
6 تومن دادم
من پرسیدم گفتن روی بیمه ۲ونیم بدون بیمه ۵میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.