بچه ها تازگیا کسی آنومالی و کالر داپلر انجام داده ؟ هزینش چقدر شد ؟

۱۰ پاسخ

سونو آنومالی
سونو داپلر
سونو طول سرویکس
باهم 5500

من فروردین انجام دادم ۳۹۰۰

چهارشنبه انجام دادم ۶ تومن شد

۵۵۰۰ شد

من کیمیا رفتم آزاد حساب می کنه کلا ۶ تومن

برای سونو آنومالی رفتم پیش دکتر قاسمیان ۱۸۰۰ گرفت ولی هر کجا تماس گرفتم از ۵۷۰۰ تا ۶ تومن بود

۱۰ روز پیش آنومالی انجام دادم ۳ تومن

من هفته کذشته انجام دادم بدون بیمه شد ۳.۵۰۰

6 تومن دادم

من پرسیدم گفتن روی بیمه ۲ونیم بدون بیمه ۵میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری