ببخشید عزیزم فوضولی میکنم ولی به چه علت شیر میدن رایگانه اونوقت؟؟باید چکار کنی که بهت بدن؟
سلام ماه هشت، ۳ تا
ماه نهم، ۲تا
من ثابت کردم آخرش گفتن به کسی میدیم طلاقی باشه با پدر زندگی کنه یا خیلی خیلی توان خرید نداشته باشه تحقیق میکنن گفتم ماهم دیگه موندیم تو خرید ندادن والا
سه تا
8 ماه شد 3تا دادن گفتن دیگه ماهی دوتا تا یک سالگیش
اونهای شیر یارانه ای میدن که شیر نداشته باشن معاینه می کنن بعدش رایگان نیست کوپن بهت میدن که بری داروخانه شیر بگیری اونم به سختی گیر میاد شیر یارانه ای
سلام ۴ تا هست
شش تا فک کنم ماه شش و هفت ک شش تا دادن نمیدونم هشت هم شش تاس یا چهارتا
سئوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.