۷ پاسخ

نه بخاطر رفلاکسشه تا دو سه آروغ نزنه اذیته

خب ۶۰خیلی کمه اگ فقط شیر خشک میدی من بچم ۱۲۰تا میخوره تا سیرمیشه میخوابه تاسیر نشه نمیخوابه دستتو بزار اطراف لبش ببین سرشو کج میکنه بگیره اگه دیدی اینجوری کرد بدون گشنس هنوز

دختر منم همینه آروغشو میگیرم آروم میشه

بعد از خوردن شیر پستونک بزار دهنش آروم میشه و مزه شیر تو دهنش میمونه
برای منم همینه
پستونک بزاری همونو میخوره و میخوابه

خب یه بار ۹۰ تا درست کن ببین چندتاشو میخوره شاید واقعا سیر نمیشه اگه بعد از اینکه ۹۰ تا خورد بازم گریه کرد بدون شیرش براش دل درد میاره زیر نظر دکتر عوضش کن اگه دیگه گریه نکرد بدون سیر نمیشده بعد از شیرش ده دقیقه ایستاده نگهش دار خیلی کمتر بالا میاره

شکم درد

دقیقا پسر منم همینه چه ده تا بدم چه یکی دلیلش نمیدونم اصلا

سوال های مرتبط