من اسلیو کردم و بسیار خوشحال و راضیم عالیه سه تا خواهریم دوتامون انجام دادیم اون یکی هم ماه بعد میره
امپول لاغری بزن زیاد شده که اسلیو خیلی تهاجمیه چجوری میخوای بری معده ات رو ببری
یکیمون مثه چوب خوشکیم دلمون میخاد چاق بشیم
یکیم چاق و تپلیو نازیهههه گوگولی مگولیه میخاد لاغر کنه
عزیزم من ۱۰۱ بودم فقطم فکر اسلیو رژیمم نمیتونستم بگیرم با امپولای لاغری خودم رسوندم به ۷۴ الان همچنان دارم امپول میزنم بشم ۶۹ یا ۷۰ خیلیییییییییی راضیم از سایز ۴۸ و ۵۰ شدم ۴۰ و ۴۲
من نکردم اما هفته پیش چنان معده دردی گرفتم ک اشهد خوندم فقط داد میزدم !فکر کن خدای نکرده بخای با دست خودت بدن سالمتو اینکارو باهاش بکنی ...نکن من مرگو دیدم خیلی درد وحشتناکی بود
من قندم لب مرز بود ،یه ماه قرص قند متفورمین خوردم ، و هرروز یکساعت پارک راه میرفتم تند ،از هشتاد هفت که استپ شده بود وزنم رفتم رو هشتاد ،برنج هم هرروز میخوردم منتهی نصف کردم نون خوردم
من سه تا از دختر عمه هام اسلیو کردن جدیدا. چند ماه اولش عذاب داره با بچه خیلی برات سخته بعدشم وزنت زیاد نیست که به فکر اسلیو هستی با یه هزینه کمتر برو باشگاه رژیم غذایی رعایت کن در طول یک سال وزنت میاد پایین الکی خودتو ناقصم نکن
من س هفته پیش
انجام نده همسایه ما انجام داده بدبخت نمیتونه چند پله رو بالا بره هی وایمیسع بعد انقد نفس نفس میزنه که نگوو
میگن خیلی عوارض داره و خیلی خطر ناکه من ترسیدم
چند کیلویی مگه
من هفته ی دیگه اسلیو میکنم
برات انجام نمیدن تو یه تاپیکت دیدم گفتی ۸7كیلویی میتونی رژیم بگیری خیلی بهتره
من اسلیو نکردم ببخشید من نظر میدم ولی بنظر من به خودت اسیب نزن سلامتی خیییلی مهم تر
با ورزش و رژیم کم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.