همه خونه خودشونن
من
ما هر سال خونه ایم .بعدش میریم خونه مامان باباها
ما.
من هر سال خونه خودمم
ما سال تحویل خونه خودمون هستیم .
ولی برای شام دعوت داریم . مهمونیم.
بازم فطریه میفته گردن میزبان🤔🤔
باید خونه خودمون باشیم وگرنه هر جا مهمون باشیم فطریه میوفته گردن صاحب خونه
من امسال براباراول بعد ۳سال خونه خودمونیم تواین ۳سال میرفتیم روستاپیش پدرشوهرم اینا
من هرسال خونه مامانمم
ما.
ما خونمونیم هرسال
ما 😁
ماااا
ما هرسال خونه ایم😁
من🖐😂
ما🙋♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.