کاش زودتر گفته بودی انجام داده بودیم
منم شمالیام ما میگین شِگین
تو فارسی فک کنم بهش میگن پا قدم
ما میگیم شِگین
مامیگیم شگون😍
چه قشنگ 😍💗
من شوهرم گیلانیه ولی از همچین رسمی حرف نزده تابحال
چ جالب
🤣🤣🤣🤣🤣
ایجانم چقد جالب
تو سوجان دیدم این رسم رو
عیدتون مبارک باشه سال خوبی داشته باشید ❤️❤️🌹🌹
وقت سال تحویل ما افطار کردیم😅❤️
عزیزممم
ایشالا امسال سال خوب و پر ار سلامتی پر از رزق و روزی باشه
منم دخترمو بردم دوباره آوردمش داخل خونه ولی سینی رو نمیتونستم بدم دستش
اره برا ماهم دخترم اومد داخل
چقدر رسم قشنگی 🧿♥️
چه قشنگ😍 نشنیده بودم تا حالا
اره ماهم این رسمو داریم.
من از وقتی بدنیا اومدم شگون خونه مامانمم
الانم دوتا پسرام برا خونه خودمونن🥰🥰
سال نوتون مبارک 🌹
چ رسم قشنگی 😍
بهترین ها براتون رقم بخوره، 💫
اسمش مادِرمه هستش، بله واسه ما هم منو دخترم رفتیم😍 با قران و آب و آینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.