۱۶ پاسخ

کاش زودتر گفته بودی انجام داده بودیم

منم شمالیام ما میگین شِگین

تو فارسی فک کنم بهش میگن پا قدم
ما میگیم شِگین

مامیگیم شگون😍

چه قشنگ 😍💗
من شوهرم گیلانیه ولی از همچین رسمی حرف نزده تابحال

چ جالب

🤣🤣🤣🤣🤣

ایجانم چقد جالب
تو سوجان دیدم این رسم رو
عیدتون مبارک باشه سال خوبی داشته باشید ❤️❤️🌹🌹
وقت سال تحویل ما افطار کردیم😅❤️

عزیزممم
ایشالا امسال سال خوب و پر ار سلامتی پر از رزق و روزی باشه

منم دخترمو بردم دوباره آوردمش داخل خونه ولی سینی رو نمیتونستم بدم دستش

اره برا ماهم دخترم اومد داخل

چقدر رسم قشنگی 🧿♥️

چه قشنگ😍 نشنیده بودم تا حالا

اره ماهم این رسمو داریم.
من از وقتی بدنیا اومدم شگون خونه مامانمم
الانم دوتا پسرام برا خونه خودمونن🥰🥰
سال نوتون مبارک 🌹

چ رسم قشنگی 😍
بهترین ها براتون رقم بخوره، 💫

اسمش مادِرمه هستش، بله واسه ما هم منو دخترم رفتیم😍 با قران و آب و آینه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🧚🌈 مامان ماهلین🧚🌈 ۱ سالگی
مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۱ سالگی