۷ پاسخ

پسر من اصلا غذای شل نمیخوره و برنج رو از همون ۱۰ ماهگی سالم میخوره

من خیلی کم نرم میکنم

دختر من دندون نداره فعلا نمیخوره نرمم باشه باید کمی شل باشه غذاهاش

من شله نرم میدم.اخه دندون ندارن بجون.میمونه سر دل

همینجوری ک‌خودمون میخوریم میدم یکم با چنگال نرم میکنم

اگه از اول بافت دار خورده باشه از ۹ ماهگی دیگه میتونه درسته بخوره

من الان له نمیکنم فقط شله نرم باشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی