۵ پاسخ

پسرمن هفت ماه و نیمشه دکترش میگه ماکارانی شکل دار بپزم بدم خودش بخوره ولی من خیلی میترسم

من میذارم خوب نرم شه خودش میخوره، ببین کثیف‌کاری داره ولی واقعا خوبه براشون، من رو صندلی غذا میدم شستنش سخت نیست

من میدم دستش خودش میخوره
حتی کشمش و لواشک هم میدم دستش خودش کم کم میخوره
یاد گرفته دیگه

له میکنم با دستم تا پشت قاشق

اوایل له میمردم باسیبزمینی
ولی الان نه
مامارانی شکلی میزارم براش خیلی میزارم بجوشه حسابی نرم بشه توش سیبزمینی نگینی ام میریزم میرارم جلوش خودش میخوره

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی