۱۲ پاسخ

من از روز اول بیمارستان

یه بند سبک واسش بگیر،بعضی ها فقط قشنگی دارن ولی سنگینه بچه اذیت میشه

اینا سنگینه پستونک را می کشه پایین به فک پایینش فشار میاد

از بیست و خورده ای روز، چهار تا پستونک گرفتم، بیبی لند مدل اونت گرفت

بزرگه نخورد ولی به کوچیکه از همون بیمارستان دادم گرف

خیلی بده پستونک کاش نمیدادی واقعا چه ضرورتی داره بخورع بچه طفلی

از دوماهگی خورد

اینا خیلی سنگینه برای استفاده. صرفا تزئینیه

لیای من توی واکسن دوسالگیش گرفت...
و ۹ ماهگی ترک کرد

این بدن پستونک نزن بش دختر من از این میزدم بش الان دو سالشه از پستنوک گرفتمش با اینکه به شدت وابسته بود چون فکش‌ داشت زشت میشد این بنده سنگینه بدتر فشار میاورد به دهنش

هرکاری کردم نخورد متاسفانه

از همون بیمارستان خورد...تازه ده روزه ترک کرده

سوال های مرتبط