من چهار مای بی بی میبندم دخترم ۸/۶۰۰هست
نه والا ب نظرم پنج بخر
من برای دخترم ۶ میبندم چون برای دور پاهاش کوچیکه
بستگی به مارکی که میگیری ام داره
بعضی از پوشکا قوارش بزرگترع بعضیا کوچیکتر.
چه مارکی میگیری؟
4 هانیز اندازه میشه
تنگ میشه براش ۵باید بگیری
من از یک سال به بعد 5 میبندم خوبه اولش یکم انگار بزرگ بود ولی الان خوبه
گلم شما پسرتون راه میره؟
بنظرم عوض کن من ۵میبندم ولی از ماه دیگه میخوام ۶ بگیرم
من سایز ۵ گرفتم بنظرم ۴ کوچیک میشه تا ۶ ماه دیگ
بستگی به دور پاهاش داره من برای پسرم از ۷ ماهگی ۵ میبندم
اره منم ۴ و ۴ پلاس خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.