۱۲ پاسخ

من چهار مای بی بی میبندم دخترم ۸/۶۰۰هست

نه والا ب نظرم پنج بخر

من برای دخترم ۶ می‌بندم چون برای دور پاهاش کوچیکه

بستگی به مارکی که میگیری ام داره
بعضی از پوشکا قوارش بزرگترع بعضیا کوچیکتر.
چه مارکی میگیری؟

4 هانیز اندازه میشه

تنگ میشه براش ۵باید بگیری

من از یک سال به بعد 5 می‌بندم خوبه اولش یکم انگار بزرگ بود ولی الان خوبه

گلم شما پسرتون راه میره؟

بنظرم عوض کن من ۵میبندم ولی از ماه دیگه میخوام ۶ بگیرم

من سایز ۵ گرفتم بنظرم ۴ کوچیک میشه تا ۶ ماه دیگ

بستگی به دور پاهاش داره من برای پسرم از ۷ ماهگی ۵ میبندم

اره منم ۴ و ۴ پلاس خریدم

سوال های مرتبط