۱۴ پاسخ

من ۱۰کیلو ۵میبستم راحتتره ـ
فاقش بلندتره

من۴هانیز میبندم خط میندازه یکم زیاد تنگ نمیکنم شل میبندم شبا و بعدازظهرها وبیرون رفتن براش۵میبندم

من ۴ میبندم بچم ۱۱ کیلوعه

اگه رون پاش تپلی نباشه آره براش اوکیه اوکی هست

دختر من ۸ کیلو به نظرم ۴ یکمم کوچیکه ولی تا ۹ کیلو نشه نمیرم ۵ چون ۵ هم بزرگه یکم
شما ۵ ببند براش

بستگی ب جثه بچه داره من ۴ میبندم ۱۰ کیلو بهش بزرگ بود

آره تا ۱۸کیلو هس

من برا ۱۱کیلو‌۴میبندم و اندازس

ن کوچیکه

اره خوبه

من برا ۱۰ کیلو هانیز ۵ میبستم

۴ کوچیک میشه باید ۵ بگیری

من بچم ۱۰ کیلوه ۵ میبندم چون رو پاش خط میندازه ۴

اره من دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی