من ۱۰کیلو ۵میبستم راحتتره ـ
فاقش بلندتره
من۴هانیز میبندم خط میندازه یکم زیاد تنگ نمیکنم شل میبندم شبا و بعدازظهرها وبیرون رفتن براش۵میبندم
من ۴ میبندم بچم ۱۱ کیلوعه
اگه رون پاش تپلی نباشه آره براش اوکیه اوکی هست
دختر من ۸ کیلو به نظرم ۴ یکمم کوچیکه ولی تا ۹ کیلو نشه نمیرم ۵ چون ۵ هم بزرگه یکم
شما ۵ ببند براش
بستگی ب جثه بچه داره من ۴ میبندم ۱۰ کیلو بهش بزرگ بود
آره تا ۱۸کیلو هس
من برا ۱۱کیلو۴میبندم و اندازس
ن کوچیکه
اره خوبه
من برا ۱۰ کیلو هانیز ۵ میبستم
۴ کوچیک میشه باید ۵ بگیری
من بچم ۱۰ کیلوه ۵ میبندم چون رو پاش خط میندازه ۴
اره من دارم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.