پوشک هانیز خوبه مامانا؟

۱۱ پاسخ

بله خیلی

آره خیلی خوبه

نرم هست از این نظر خوبه . با این که خیلی تعریف می‌کردن بنظرم جذبش اونقدر ها خوب نبود . حالا من یه بسته ی دیگه دارم الان تست کنم ببینم چطوره .
آخه قبلا قبل از خواب پوشکش می کردم صبح متوجه یا نصف شب متوجه می شدم نم پس می ده

فقط پوشاک شورتی مای‌بیبی

من مرسی خریدم عالیه قیمتشم خوبه

من استفاده میکنم عالیه اصلا نم نمیده

سلام
منم مولفیکس میبستم ولی این اواخر کشاله ران دخترم تیره شد
یک هفته ای میشه هانیز میبندم ببینم حساسیتش کمتر میشه
ولی حس میکنم تیرگی بیشتر شده
تند تند هم عوض میکنم
اگ مارک دیگه ای خوب هست بمنم بگید
پماد هم از دکتر گرفتم میزنم.

من استفاده میکردم افتضاح بود

نم میده چسباش خوبه امازودپس میزنه بغلاشم کش هاش محکم نیسته مدفوع کنه ازبغل میزنه بیرون من که راضی نبودم فقط خوبیش این بوداصلاحساسیت نمیداد پاهای پسرم چندین ماه استفاده کردم به بدبختی زودزودعوض میکردم پوشکشو

عالیه

من استفاده نکردم خیلیا گفتن نم میده

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی