۱۵ پاسخ

من فقط هانیز استفاده میکنم
هر برندی خریدم مفت نمی ارزید
مولفیکس و مای بی بی هم افتضاح بودن
فقط اسم در کردن
هانیز عالیه

خیلی خوبه

اره خیلی خوبه

عالیه

بهتر از مولفیکس و مای بی بی

اره خیلی خوبه

اره خوبه من میزنم راضیم ولی متسفانه اونم قیمتش خیلی رفته بالا

از همه بهتر هانیز
بلند تره
نازک تره
برای الان ک هوا گرم میشه بهتره
رد کش نمیندازه

اره دوستم‌میزنه راضیه

اره از مای بیبی و مولفیکس بهتره منم چند روز پیش یک کارتن چهاتایی ۳۴ تایی خریدم ۲ تومن

آره خوبه

آره خیلی پوشک خوبیه

اره محشره😍
نخواستی با پست بفرست واسه من😂🙌

مثل مای بی بیه
ولی دختر من حساسیت داده بود بهش

سلام مامان آریا چرا جوابمو ندادین
آریا چطوره خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی