من فقط هانیز استفاده میکنم
هر برندی خریدم مفت نمی ارزید
مولفیکس و مای بی بی هم افتضاح بودن
فقط اسم در کردن
هانیز عالیه
خیلی خوبه
اره خیلی خوبه
عالیه
بهتر از مولفیکس و مای بی بی
اره خیلی خوبه
اره خوبه من میزنم راضیم ولی متسفانه اونم قیمتش خیلی رفته بالا
از همه بهتر هانیز
بلند تره
نازک تره
برای الان ک هوا گرم میشه بهتره
رد کش نمیندازه
اره دوستممیزنه راضیه
اره از مای بیبی و مولفیکس بهتره منم چند روز پیش یک کارتن چهاتایی ۳۴ تایی خریدم ۲ تومن
آره خوبه
آره خیلی پوشک خوبیه
اره محشره😍
نخواستی با پست بفرست واسه من😂🙌
مثل مای بی بیه
ولی دختر من حساسیت داده بود بهش
سلام مامان آریا چرا جوابمو ندادین
آریا چطوره خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.