امپول بتا زده باشی زودم نیس گلم ۳۷هفته خوبه بچه کامل دیگه ایشالا ک طوری نیس
انشالله چیزی نیست نترس و توکل ب خدا کن
تعارف که ندارن قربونت مشکلی باشه میگن
عزیزم توی هفته شما که دیگه زود نیست
هیچی نمیشه، استرس نداشته باش
نگران نباش عزیزم خدا بزرگه قوی باش به سلامتی برمیگردین خونه ❤❤❤❤
عزیزم نگران نباش دختر منم 37 هفته بدنیا اومد وخداروشکر سالمه
انشالله که بچه توهم سالم میاد بغلت
انشالله صحیح و سالم از بیمارستان مرخص میشه
انشالله به سلامتی بغلش بگیری
سلام عزیزم نگران نباش خدای اون بچه کوچیک با همه فرق داره ان شاالله صحیح سلامت بیاد خونه عزیزم
سلام عزیزم مگ شما 36هفته نیستی منم 36هفته بودم زایدم مشکلی نداشت آخه چرا نگه داشتن چی گفتن ؟
۳۷ زود نیست حتی ۳۷ هفته سزارین هم انجام میدن اکثرا هیچش نیست 😍🥰
ایشاالله که چیزی نیست نگران نباش 💚
تو ۳۷ هفته که زود نیست پسر منم تو ۳۷ هفته دنیا اومد مشکلی نبوذ
انشاءالله به سلامتی بیاد تو بغلت عزیزم❤
انشاالله همه چیز خوبه نگران نباش بسبار به خدای بزرگ انشاالله درست میشه خدا خیلی بزرگه
ایشالا ک سالم سالم و ب زودی میاد بغلت میاد خونتون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.