از اخلاق پسر های پنج سال و نیمه تون بگید

تصویر
۱۲ پاسخ

نسبت ب سنش خیلی عاقله مهربونه کاراشو خودش انجام میده از نقاشی کردن بدش میاد خیلی کم دلش میخواد. شیطون بلا خیلی بلده منو جایی ک من بلدش باشم😂😂
درکل خیلی دوستیم باهم عاشقشم خدا حفظش کنه 🤍

یه جوریه که زبان زد فامیله از عاقل بودن و شخصیت و ادب و فرهنگ .رفتار پدرومادر تو خونه خیلی تاثیر میزاره رو بچه .ما با رفتارمون بچه را تربیت میکنیم نه گفتار .باورت نمیشه من اصلا آدمی نبودم که بشینم وقت بزارم بچه را تربیت کنم و بکن یا نکن .بیا و برو بش بگم اصلا آدم آزاد و رهایم همسرمم مثل خودمه. ولی اهمیت و محبت هم خیلی داریم نسبت به هم صحبت درباره احساساتمون چیز رایجیه تو خونه . فکر می‌کنم تاثیر خوبی گذاشته رو پسرمون

آقا بود آقاتر شد بچم🥰❤️

تخیل،شمشیر بازی و مبارزه، ژیمناستیک میره البته با هزار مکافات و جایزه،با هرکسی نمیجوشه .فقط با دوستای خودش اوکیه،کل روز رو دوچرخه سواری میکنه و تخیلات خودشو داره و یکمم عصبیه و زود عصبی میشه ،بدغذا هم هست ولی خیلی معرفت داره و مهربونه در عین همه اذیتا🌸

خیلی پسربادرک وفهمیه .وقتی میریم بیرون ی چیزی میخادمیگم الان وقتش نیس بعداواست میگیرم قبول میکنه .خیلی مهربونودل سوزه پسرم .بیشترازسنش متوجه میشه .ازپس کارای خودش برمیاد.دوس داره هرکاری کنه تارضایت منوداشته باشه ولی فوق العاده هم شیطونه .دیوارراستومیره بالا

دخترمن خیلی شلوغه. واصلا حرف گوش نمیده .مدام درحال شیطنت و راه رفتنه لحظه ای اروم نمیگیره حوصلشو ندارم

بزار نگم برات😂😂🤣

محمد جواد من 😍 مهربون باهوشه نسبت به سنش فهمیده تره مسئولیت پذیره نسبت به داداشاش، نقاشی حوصلشو سر میبره، خندونه، گاهی وقتا یه تیکهای میگه که میزاره از ته دل بخندم، منم خیلی خوب درک میکنه هروقت ناراحت باشم گ بروز ندم سریع میفهمه و منو به فامیلیم صدا مییکنه و میگه خانم فلانی کی مادر قشنگ منو ناراحت کرده 🤩😍ومن اینجا براش غش و ضعف میرم و از خدا ممنونم که باتاخییر داد ولی دمش گرم همونی بود که میخواستم

خیلی احساس بزرگ بودن میکنه یکم خشن شده ب بازی های تخیلی و خشن علاقه پیدا کرده خیلی هم شیطون شدهددوس داره تجربه کنه هر کاریو

از صبح که بیدار میشه تا وقتی میخوابه مداااام حرف میزنه حتی با خودش، همش درحال شیطنته یا خواهر کوچولوش رو اذیت میکنه گاااااهی همم بازی میکنن گوش شیطون کرررر، به زور من غذا میخوره اما صبح تا شب تقاضای میان وعده داره از میوه و نون پنیر و شیر بگیر تا چیزای دیگه ،

عالی🥰🥰🥰

نگم سنگین ترم🫢😂

سوال های مرتبط

مامان اهورا و ایلیا مامان اهورا و ایلیا ۶ سالگی