یاروش کپسول خشک کنه روبازکن بریزیاروغن حیوانی بمال قرص آناهیلم بخورزودخوب میشه
اسپری نیواشا بخر بزن
منم اینطور شدم باید فشار بدی خون آبه بزنه بیرون احتمال داره بیشتر سوراخ شه تا مدتی حتما باید سفکسیم بخوری. من تا ۱ماه درگیرش بودم خیلی بد بود😣😣
پوست اون قسمتو نکش،دست بهش نزن عیب نداره
عفونت باشه چرک میاد
این قسمت هنوز جوش نخورده خون جم شده توش
ور نرو باهاش خودش درست میشه
نه چون کامل جوش نخورده بخاطر این خون میاد
نه عفونت نیست چرک خشکناتو کامل خوردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.