بخیه سزارینم باز شده.. خون میاد. چیکار کنم؟

۸ پاسخ

از منم باز شده سر و تهش نمی‌دونم چیکار کنم هر چی دکترم میرم دارو پماد میده جواب نمیده

برای من اندازه ی نقطه سوراخ شد هرروز با شامپو بچه شستم خشک کردم با سشوار بسته شد
ولی اگه برای شما خیلی خون میاد پیگیر شو

چرا باز شده . فشار اومده

برو بیمارستان

بعد یک ماه جوش نخورده بوده!!!!برو بیمارستان سریع پشت گوش ننداز

بیمارستااان

سریع بیمارستان

از جای بخیت خون میاد؟

سوال های مرتبط