۳ پاسخ

برای وزن گیری بهترین شیر هست اینکه میگن سنگینه چون دیر تر هضم میشه یا بچه یه وقتای زیاد بخوره بالا میاره یا شکم قبض میکنه
ممکنه رو بعضی بچه ها عادی باشه ولی عیب بدی نیست بهترین شیر برای بچه است

شیر خوبیه همینو بده

دیر هضم میشه

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی