نبابا سنگین نیس بچه رفلاکس داره شاید
اپتامیل بده سبکه نزدیک به شیر مادرم هست
باید کم کم بهش بدی یهو نباید شیرشو عوض کنی
مثلا شیر نان 30 تا بزن اول بده
فردا 60 تا بزن ......
بالا آوردن بخاطر سنگینیش نیس یا بهش نساخته یا رفلاکس داره نه طبق اندازه باید بریزی نه بیشتر نه کمتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.