کیا هفته بعد واکسن ۴ماهگی دارن؟💉🥲

تب واکسن

۱۸ پاسخ

ماهم هفته بعد دتریم باید ۱۵وم میزدیم ولی شد ۲۳ ام

۲۵همین ماه گه هروز خواب میبینم میبرم بهداشت تا واکسنشو بزنن😭

.مایکشنبه واکسن داره🙃

۲۶ ام همین ماه🤧

ما😢😢😢

من😢🙋‍♂️

ماااا

ما🤚😫

من پس فردا داره

ما هم هفته بعد واکسن داریم خییلی استرس دارم😔😔😔🥺🥺🥺🥺

ما 😊😓😓

ما,،😭🫣

من ۱۳ اردیبهش قراربود بزنم،سرما خورد،افتاده ۲۴ اردیبهشت،

وایی مااااا

ما هفته دیگه شنبه🥲
استرس دارممممم

ما 🥲🥲🥲

ماا🥺

ما😢🫠

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان مامان وروجکا مامان مامان وروجکا ۱۴ ماهگی