خانوما س روز ب موعدمه فردا صبح بیبی بزنم؟

۲ پاسخ

اگه میتونی تحمل کنی صبر کن تاخیر داشتی بزن
ولی منم صبر نداشتم سه روز قبلش زدم هالع داش مثبت بود😂
ایشالله واسه توام مثبت باشه😍❤️

من چهار روز ب موعد زدم خیلی هاله محوی افتاد ب نظرم بزارید موعدتون بگذره بعد بزنید ک هم پررنگ بشه و برید ازمایش بتا بدید

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🫧 مامان توت فرنگی 🍓🫧 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری