اگه میتونی تحمل کنی صبر کن تاخیر داشتی بزن
ولی منم صبر نداشتم سه روز قبلش زدم هالع داش مثبت بود😂
ایشالله واسه توام مثبت باشه😍❤️
من چهار روز ب موعد زدم خیلی هاله محوی افتاد ب نظرم بزارید موعدتون بگذره بعد بزنید ک هم پررنگ بشه و برید ازمایش بتا بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.