داشتن ترشح سفید بی رنگ بی بو تو این هفته ها عادیه ؟

۳ پاسخ

کلا تو بارداری طبیعی هست خیلی زیاد تر هم هست

بله اگ نگرانی کیسه آب باشه
کیسه آب عین اب بی رنگ بی بو و گرمه ینی متوجه داغیش میشی تا جاییک میدونم
اما ترشح ی مدت میبینی خیلی کمه ی مدت میبینی سفید و خیلی زیاده

بی رنگ و بی بو همیشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری